:'(

Tja , har precis tvättat bort sminket , ligger ba o lyssnar på musik nu o messar
Kom ju försent imorse ,, kom t skolan på lunchen då alla hängde utanför matsalen ??
aah men sen drog ja på lektion , kunde inte skriva något på matten för hade skit ont i
handen ju sen slutade vi 13.25 istället för 14.45 för lärarna skulle ha något så efter skolan
hängde jag lite på skolgården med alla sen drog jag till eko och mötte shiniar o christian
sen chilla vi där ett tag sen drog vi t labban sen drog alla åt varsitt håll så kom jag hem
vänta på sara b till klockan halv 6 typ så drog jag ut till apos och mötte sara b, linda,
malang, meron, christian o några till sen va vi där ett tag också sen gick jag, sara b, linda
chris, mickan till liljeörns för mickan skulle köpa sen gick vi till skolgården där var alla så
var vi där typ fett länge , värsta värmen idag asså ajaa så skulle sara hem o hämta hennes
brorsa så jag följde med för vi bor nära varann , asså jag skulle hem så åt jag och bytte om
till korta shorts sen gick jag tillbaka o mötte alla igen så var vi där sen kom det några och
intervjuade oss om hässelby o samhället och hur vi tror det kommer att se ut i framtiden
om det kommer bli bättre eller sämre så vi satt där o svara lite sen drog några av oss till
eko och chilla där sen vid 9 drog jag , samara och lamin till skolgården där stanna lamin
och sen fortsatte jag och samara , hon följde med mig för att köpa en cola sen drog vi
hemåt så skulle jag plugga engelska men nej så blev det inte så kommer få omprov men
asså jag får inte in ett jävla skiit i mitt fucking cp huvud -.- DAAAAAAMMPPPP
Men aah får väl skärpa mig nästa termin dåra för då är det 9an :O asså sheet tiden bara
springer iväg asso men nu ska jag snart stänga av datorn , ni vår kvällens låt snart ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0