Över 10 killar mot 2 tjejer , imorn blire payback

Stack ut och mötte Sarah förut , så satt hon där i centrum med Spirs och Celal
sen gick jag, sarah o celal till bussen och åkte till stranden, sen kom
några , pallar inte räkna upp alla namn nu men vi bada o chilla o så sen när sarah och
jag har bytt om så tar dom sarah och kastar i henne i vattnet och
dom var 6 killar mot en tjej , och då har hon precis
bytt om så hon går hem dygn sur a men vi stack hem till mig och duscha
och så sen gick vi ut och mötte alla + några till så va vi i eko o planen sen
gjorde dom samma sak eller dom slog henne och allt
asså galet synd om henne jag svär , men jag tagga hem vid 10
imorn blire PAYBACK !! men fick höra att det kanske
ska regna men då kastar vi vatten på dom i övermorgon nog men jalla nu
måste jag tagga ska lyssna klart lite på musik sen ska jag stänga av
datan och sova !! Godnatt alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0