Godnatt alla

Gick till skolan sen senare blev jag dränkt med vatten av en asså jag hitta inte en
ända liten torr fläck på mina kläder sen när jag kom hem. Föresten gick jag upp
klockan 7 idag bawra för att duscha och tvätta håret sen när jag kommer hem
får jag duscha och tvätta håret igen .. oooccchhhh ahhahahha min mascara var
typ inne i mina ögon sen hade all brunkräm gått bort så jag var helt svart i ögonen
sen vit i ansiktet så jävla skarrit asså , och alla baa nej det syns inte mycket sen
nör jag kom hem fick jag flipp HAHAHHA vad jag ahde skämt ut mig över hela
hässelby asså sheet säger jag bara *skäms* Sen har jag typ bara varit ute
med alla sen var jag med Samara o Lamin o så men inge mer med de Meen iaf
nu är bas & fördjupnings dagarna slut och det är 3 veckor kvar tills
skolavslutning :OOO döööör och har så fucking mycke prov o plugg kvar men pallar
inte plugga nu när sommaren e här typ asså skit också men aa ska fortsätta lyssa
på musik nu sen ska jag sova så puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0