Första doppet ... KLART :D hihi

shuu läget då ?? själv e det bra .. min dag som vanligt dåra ..
gick inte på dom 2 första lektionerna , stack till vällingby o såå sen gick
jag på slöjden o så hade vi skola, sen var det vattenkrig igen -.-
amen iaf sen senare vid 6 stack jag till stranden och mötte
samara, sarah, lamin, meron, mohammed, youseff, edwin sen kom några
men aa vi chilla där baa sen när jag var på bryggan så knuffa dom i mig
jävla arslen -.- aa blev i knuffad 4 gånger och vattnet var IS kallt så
jävla jobbigt men sen drog vi o då kom jag hem typ halv 9 så duscha nyss
o sen har ja inte gjort nånting men aa ..
O juste tyckte så synd om youseff hund asså ååh :'( aa ska inte
ta upp det här men puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0