Förlåt för sämsta uppdateringen ..

onsdagen va bara en vanlig dag , vi stack t stranden bada inte men de va nice
Torsdags var en riktig knass dag , hände massa saker vid planen där alla var sen senare
va jag med Sarah, Chris, Abbe o lite med celal vi gick t eko o så sen sov Sarah hos mig för
min morsa skulle inte komma hem först nästa dag. Sen på fredan försov jag och sarah
mig så jag kom på sista lektionen -.- sen på kvällen skulle jag till mina kusiner så va där från
klockan 18-02 ungefär. Kom hem halv 3 på natten för vi tog en taxi för det sista tåget
gick 00.30 typ. Juste jag gick ut med en av deras fyra hundar , det va fett läskigt för
klockan var nånting med 12 på natten och där i täby var det bara villor och skog
så jag gick ut och så det var helt mörkt och allt sen såg jag en människa , han värka helt
okej men sen när jag gick mer mot "skogen" så blev de läskigare haha sen smsa
jag med min kurdblondin och celal sen står jag i gräset typ så kommer det en tjej
eller kille med sin motorcykel h-n var helt svart klädd, MC var också helt svart
sen hade h-n  en svart hjälm så man såg inget , sen när h-n ser mig sackar h-n
ner och kollar fett mycke mot mig och h-n var bara typ 3 meter ifrån mig sen han
fortsatte och köra men iaf det va fett hemskt för hunden jag hade var fett liten också
men iaf jag vakna för inte länge sen så nu ska jag fixa mig , städa mitt rum sen kommer
Sarah hit så ska vi fråga 2 killar om dom vill åka och bowla med oss nicenice :)
Bilder från dagarna o kvällarna kommer snart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0