.

Om en timme ungefär taggar jag och träffar sarah vad jag vet sen drar vi till stranden
nog , säkert många kommer dit men.
Igår kväll målade jag mina tår och finger naglar
och mina tår blev ju jävligt snygga , ska snart tvätta bort nagelacket
för ska ju t stranden och pallar inte bada med strumpor som samara gör för hon
vill inte visa sina tår för alla .. xD
Juste drog inte till skolan för försov mig, o det som är synd är att min skola
ligger typ 5 min från mitt hus eller skit nära iaf och det ligger
mitt i allt, t.ex mellan centrum o planen och pallar inte att
lärarna ska se mig utenär jag inte var i skolan och så , specci ylva men aa
nu ska jag fixa mina tånaglar så seeeeesss senare darling ♥
hahaha tagen typ 5 på morgonen ;S xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0